ادامه همکاری فدراسیون تیراندازی با ماکسیموویچ و سماکین

به گزارش مجله سرگرمی، مسئولان فدراسیون تیراندازی کشورمان بر ادامه همکاری با سرمربیان خارجی تیم ملی تفنگ و تپانچه تاکید کردند.

ادامه همکاری فدراسیون تیراندازی با ماکسیموویچ و سماکین

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خاتمه بازی های آسیایی 2018 اندونزی و با توجه به عملکرد تیراندازان در مسابقات جهانی کره جنوبی، مسئولان فدراسیون تیراندازی طی مذاکره با سرمربیان خارجی خود در رشته تفنگ و تپانچه بر ادامه همکاری با این دو سرمربی تاکید کردند.

بر این اساس، الکساندر سماکین، سرمربی تیم ملی تپانچه با حضور در ایران از فردا تمرینات خود را با ملی پوشان شروع خواهد نمود.

گوران ماکسیموویچ، سرمربی تیم ملی تفنگ نیز در حال حاضر برای استراحت و دیدار با خانواده در ایران حضور ندارد اما ادامه همکاری با وی قطعی گردیده است.

با توجه به اینکه تیراندازان کشورمان در رشته تفنگ در ماه های پیش رو مسابقات مهمی را ندارند فعلا اردوها و تمرینات با حضور مربیان داخلی و نظارت غیر مستقیم ماکسیموویچ پیگیری خواهد شد و چند ماه پیش از حضور در مسابقات جهانی وی به صورت مستمر در ایران حضور خواهد داشت.

در مورد سرمربی تیم ملی اهداف پروازی نیز فدراسیون منتظر پاسخ کونته، سرمربی خارجی این تیم است و در صورت تمایل وی برای ادامه همکاری او نیز در تیم ملی حاضر خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3809

به "ادامه همکاری فدراسیون تیراندازی با ماکسیموویچ و سماکین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه همکاری فدراسیون تیراندازی با ماکسیموویچ و سماکین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید