استقرار مأموران پلیس از ساعت 4 صبح مقابل پارک ها و تفرجگاه ها ، شهروندان مراجعه نکنند

به گزارش مجله سرگرمی، معاون هماهنگ کننده پلیس راهور پایتخت از استقرارمأموران پلیس در مقابل پارک ها و تفرجگاه ها خبر داد و از شهروندان درخواست کرد که بنا بر مصوبات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا به پارک ها مراجعه نکنند.

استقرار مأموران پلیس از ساعت 4 صبح مقابل پارک ها و تفرجگاه ها ، شهروندان مراجعه نکنند

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی، معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ در مصاحبه با فارس با اعلام اینکه عوامل پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت 4 صبح در مقابل تفرجگاه های پایتخت حضور دارند به تدابیر پلیس راهور در راستای مصوبات ابلاغی در خصوص 13 فروردین اشاره و گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا که شهروندان اجازه ورود به پارک ها و تفرجگاه ها را ندارند همکاران بنده از ساعت 4 صبح امروز در کلیه معابر سطح شهر تهران مستقر و نسبت به اجرای مصوبات اقدامات خود را انجام دادند.

وی اضافه کرد: عوامل پلیس راهور تهران بزرگ به صورت صد درصدی در مقابل تفرجگاه ها و پارک ها حضور دارند و با اجرای طرح هایی که از پیش تعیین شده است، اجازه ورود شهروندان به پارک ها و تفرجگاه ها را نمی دهند.

وی ضمن تشکر از شهروندان در خصوص همکاری با پلیس راهور از آنها خواست همکاری بیشتری در خصوص عدم مراجعه به بوستان ها و عدم پارک خودروها در مقابل بوستان ها داشته باشند.

bebop.ir: بیباپ: مجله هنر موسیقی

kalarena.ir: مجله کالارنا: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 137460

به "استقرار مأموران پلیس از ساعت 4 صبح مقابل پارک ها و تفرجگاه ها ، شهروندان مراجعه نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار مأموران پلیس از ساعت 4 صبح مقابل پارک ها و تفرجگاه ها ، شهروندان مراجعه نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید