اظهارات والورده پس از ناکامی بارسلونا در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی بارسلونا پس از شکست سنگین تیمش برابر لیورپول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با رسانه ها صحبت کرد.

اظهارات والورده پس از ناکامی بارسلونا در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، بارسلونا سه شنبه شب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمان با چهار گل مغلوب لیورپول شد و از صعود به فینال بازماند (دیدار رفت در نوکمپ با پیروزی 3 بر صفر آبی اناری ها به خاتمه رسیده بود). ارنستو والورده پس از بازی گفت: لیورپول در دقایق نخست به گل رسید اما ما توانستیم تمرکزمان را پیدا کنیم. سپس گل دوم را به ثمر رساند و بالافاصله دروازه مان برای سومین بار باز شد. آنها خیلی تهاجمی بازی کردند. ما در موقعیت های گلی که داشتیم بی دقت عمل کردیم. نتیجه قاطعی بود.

سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد: لیورپول با قدرت بازی را آغاز کرد و ما کمی ناهماهنگ بودیم. فرصت گلزنی داشتیم اما نتوانستیم به گل دست یابیم و از زیر فشار حریف خارج شویم.

گل چهارم لیورپول در حالی به ثمر رسید که بازیکنان بارسلونا متوجه آغاز مجدد بازی نشدند. سرمربی اسپانیایی درباره این گل گفت: گل چهارم من را شگفت زده کرد. متوجه نشدم کرنر مستقیم بود یا غیر مستقیم .

والورده درباره فزونی تیم حریف اظهار کرد: نمی توانیم بگوییم بازی برابر بود یا نه. زمانی که این چنین نتیجه را جبران می نمایند دیگر حرفی باقی نمی ماند. اگر گلزنی می کردیم می توانستیم در فینال حضور داشته باشیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22702

به "اظهارات والورده پس از ناکامی بارسلونا در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات والورده پس از ناکامی بارسلونا در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید