ایران در دیدار انتقامی به مصاف ژاپن می رود، تلاش برای پیروزی پنجم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ ملت های والیبال در حال برگزاری است و پیروزی برابر آرژانتین بعد از شکست نزدیک برابر برزیل باعث شده تا ملی پوشان ایران انگیزه و عزم جدی برای کسب پنجمین پیروزی پیش از سفر به تهران داشته باشند.

ایران در دیدار انتقامی به مصاف ژاپن می رود، تلاش برای پیروزی پنجم

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار هفته دوم در شرایطی به مصاف ژاپن میزبان می رود که در 5 بازی ابتدایی پیروز به کسب 4 برد و یک شکست شده است و در رده سوم جدول رده بندی حضور دارد. برخلاف ایران اما ژاپنی ها با 2 برد رتبه نهم را کسب کردند و پیش از دیدار با ایران شرایط خوبی در جدول رده بندی مسابقات ندارند و البته به آخرین دیدار خانگی خود نزدیک می شوند.

سامورایی ها اما سال گذشته پیروز شدند در فرانسه و در هفته نخست شکست بهت آوری را به ایران تحمیل کنند و حالا بعد از یکسال دوباره ایران این فرصت را دارد تا در خانه حریف دیرینه خود در آسیا، با جبران شکست دیدار سال گذشته گام بلندی برای کسب پیروزیت در فصل جاری لیگ ملت های والیبال بردارد.

مهم ترین حریف ایران در راه شکست ژاپن که حمایت هواداران خود را همراه دارد، خستگی بازیکنان تیم ایران است. تیم ایران در دو روز گذشته در 9 ست به میدان رفته اما ژاپنی ها تنها 6 ست مسابقه در برنامه خود داشتند و در هر دو دیدار قبلی در هفته دوم بعد از 3 ست تکلیف بازی آنها معین شده است تا خستگی سد اصلی در راستا پیروزیت تیم کولاکوویچ باشد.

این دیدار میان دو قدرت سنتی قاره آسیا از ساعت 14:10 امروز (یکشنبه) و در توکیو برگزار خواهد شد و با سرانجام آن، هر دو تیم به دیدارهای خود در هفته دوم مسابقات سرانجام می دهند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 26734

به "ایران در دیدار انتقامی به مصاف ژاپن می رود، تلاش برای پیروزی پنجم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران در دیدار انتقامی به مصاف ژاپن می رود، تلاش برای پیروزی پنجم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید