بازدید رییس علوم پزشکی شیراز از بیمارستان شهید مطهری مرودشت

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، دکتر علی بهادر در این بازدید که روز یکشنبه با هدف پیگیری ساخت و راه اندازی بخش آنژیوگرافی این بیمارستان انجام شد، از فضاهای موجود جهت راه اندازی این خدمت جدید در بیمارستان شهید مطهری، دیدن کرد.

بازدید رییس علوم پزشکی شیراز از بیمارستان شهید مطهری مرودشت

رییس دانشگاه در این بازدید از نقاطی که از سوی مسئولان بیمارستان برای ساخت و راه اندازی موقت این بخش در نظر گرفته شده بود نیز بازدید کرد.

در ادامه نشست مشترکی با هدف آنالیز راهکارهای توسعه خدمات رسانی این بیمارستان با حضور دکتر بهادر رییس دانشگاه، محمدمهدی برومندی نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی، رهام پیکری فرماندار مرودشت و امیر خشتی مشاور معاونت درمان دانشگاه برگزار و مقرر شد با اعزام یک تیم کارشناسی از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مکانی مناسب در نزدیکی اتاق عمل بیمارستان برای راه اندازی آنژیوگرافی معین گردد. بازدید از اتاق عمل بیمارستان و نظارت بر نحوه خدمات، دیگر برنامه حضور نظارتی رئیس دانشگاه در بیمارستان شهید مطهری بود.

بیمارستان شهید مطهری مرودشت یک بیمارستان عمومی با 222 تخت مصوب است و به عنوان قطب شمال استان با دارا بودن بخش هایی شامل جراحی، داخلی، اطفال، اکوکاردیو، جراحی زنان، زایشگاه، دیالیز، کولیز، فوریت ها، ان آی سی یو، آی سی یو داخلی، آی سی یو جراحی، سی سی یو، به بیماران خدمات رسانی می گردد.

ر این بیمارستان تمامی تخصص ها وجود دارد که تعدادی به صورت مقیم و تعدادی به صورت آنکال حضور دارند. MRI دولتی، سی تی اسکن و درمانگاه مجهز از دیگر بخش های این بیمارستان است.

بیمارستان شهید مطهری مرودشت دارای حدود 110 متخصص و 775 کارمند در بخش های مختلف است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4996

به "بازدید رییس علوم پزشکی شیراز از بیمارستان شهید مطهری مرودشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید رییس علوم پزشکی شیراز از بیمارستان شهید مطهری مرودشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید