برنامه ریزی برای اجراهای تازه پاپ، خطیبی به دنبال سالن بزرگ است

به گزارش مجله سرگرمی، رسول ترابی تهیه کننده و مدیر موسسه فرهنگی هنری آوای دوران در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی بیان نمود: طبق برنامه ریزی هایی که در حال اجرا است، تصمیم داریم بعد از انتها ماه صفر کنسرت های چند چهره پرطرفدار موسیقی پاپ را برگزار کنیم که از آن جمله می توان به برگزاری کنسرت اشوان، مهدی جهانی، فرزاد فرزین و گروه سون اشاره نمود که با توجه به اینکه هنوز تاریخ دقیق و مکان این اجراهای زنده این گروه ها تعیین نیست نمی توانم اطلاعات دقیق تری درباره آن ها ارائه دهم.

برنامه ریزی برای اجراهای تازه پاپ، خطیبی به دنبال سالن بزرگ است

وی درباره برگزاری کنسرت سینا حجازی که مدتی است از اجراهای زنده به دور بوده هم شرح داد: طبیعتا سینا حجازی یکی از پرطرفدارترین و متفاوت ترین خواننده های موسیقی پاپ کشورمان است که هم مخاطبان و هم من به عنوان تهیه کننده علاقه فراوانی به کارهای او دارم. اما برگزاری کنسرت یا فراوری آلبوم جدید منوط به رضایت و اعلام آمادگی وی است که به محض آمادگی او برای برگزاری کنسرت، همچون قبل در کنار او خواهیم بود.

ترابی درباره معرفی خوانندگان و گروه های جدید موسیقی هم گفت: برنامه هایی برای برگزاری کنسرت و فراوری آلبوم برای گروه آکس انجام گرفته که انتشار چند تک آهنگ یکی از این اقدامات است، اما در نظر داریم برای این گروه و یک مجموعه دیگر که به زودی برای مخاطبان معرفی می شوند مجموعه کنسرت هایی را نیز تدارک ببینیم که در فرصت مناسب نسبت به معرفی آنها اقدام می کنیم. اما فکر می کنم هم گروه آکس و هم مجموعه جدیدی که با آنها همکاری می کنیم در آینده ای نزدیک حرف های تازه و جدیدی در عرصه موسیقی پاپ خواهند داشت.

این تهیه کننده موسیقی در بخش پایانی صحبت های خود درباره کنسرت های آینده اشکان خطیبی هم بیان نمود: بعد از موفقیت هایی که مجموعه کنسرت های اشکان خطیبی در این چند ماه داشت، تصمیم گرفته ایم تا برنامه های ویژه ای را برای برپایی کنسرت تدارک ببینیم که در این میان پیش بینی اجرا در سالن های بزرگ تر یکی از این کارهاست و امیدواریم شرایط به گونه ای فراهم گردد که بتوانیم این فضا را برای گروه منسجمی که با آنها همکاری می کنیم ایجاد گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5363

به "برنامه ریزی برای اجراهای تازه پاپ، خطیبی به دنبال سالن بزرگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی برای اجراهای تازه پاپ، خطیبی به دنبال سالن بزرگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید