برپایی همایش شیرخوارگان حسینی(ع)؛ 31مرداد استادیوم آزادی

به گزارش مجله سرگرمی، دبیر همایش شیرخوارگان حسینی(ع) از برگزاری این همایش در 31مردادماه همزمان با اولین آدینه ماه محرم 1399 در استادیوم آزادی اطلاع داد.

برپایی همایش شیرخوارگان حسینی(ع)؛ 31مرداد استادیوم آزادی

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران داوود منافی پور دبیر همایش شیرخوارگان حسینی(ع) در نشست هم اندیشی اندیشمندان در مورد برگزاری بزرگترین اولین جلسه توسل جهانی به امام حسین(ع) با اشاره به ادوار برگزاری این همایش از ابتدا تا به امروز گفت: اولین جلسه با حدود سه هزار نفر در مهدیه تهران برگزار گردید، پس از آن پنج جلسه در سال دوم، 8جلسه سال سوم و سال چهارم 54 جلسه و به همین ترتیب به سمت افزیش جلسات رفتیم و نهایتا سال گذشته با 213 جلسه در ایران و 6هزار جلسه در سراسر جهان ثبت شده است. حتی روستاها و کشورهایی هستند که دسترسی به آنها وجود ندارد.

وی با گلایه از مجموعه های فرهنگی در یاری نکردن به این همایش توضیح داد: ما خواستاریم رسانه ها به این موضوع بپردازند، جهان برای این همایش کرسی های هم اندیشی گذاشتند، در این موضوع باید تفکر کرد، امروز دشمن در از بین بردن این همایش کوشش روزافزون دارد، 112فیلم کوتاه 5دقیقه ای از سوی دشمنان برای سیاه کردن این همایش ساخته شده است، انگلستان در مجلس عوام خود به دنبال عدم برگزاری این جلسه در انگلستان و اسکاندیناوی هستند.

دبیر همایش شیرخوارگان حسینی(ع) بیان نمود: بی بی سی سی در اولین واکنش خود به این همایش تیتر زدند که این همایش یه روز دیگر را به تاریخ شیعه اضافه نمود.

منافی پور از برگزاری این همایش در 31مردادماه همزمان با اولین آدینه ماه محرم 1399 در استادیوم آزادی اطلاع داد.

وی در سرانجام گفت: سال جاری این همایش با عنوان روز فراخوان جهانی دعا و توسل به حضرت علی اصغر(ع) و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 104810

به "برپایی همایش شیرخوارگان حسینی(ع)؛ 31مرداد استادیوم آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی همایش شیرخوارگان حسینی(ع)؛ 31مرداد استادیوم آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید