تشکیل کارگروه آنالیز وضعیت زنان در شهرداری

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران از تشکیل کارگروه آنالیز وضعیت زنان در شهرداری تهران اطلاع داد.

تشکیل کارگروه آنالیز وضعیت زنان در شهرداری

الهام فخاری در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه در شهریور ماه تذکری درباره کندی در بهبود وضعیت زنان در شهرداری ارائه کردم، گفت: متاسفانه اقدامی در این زمینه صورت نگرفت و بر همین اساس کارگروه آنالیز وضعیت زنان در شهرداری و سازمان های وابسته را تشکیل خواهم داد.

وی با بیان اینکه در این کارگروه فضای امنی را ایجاد خواهیم کرد تا زنان در شهرداری بتوانند در فضایی امن حرف هایشان را بزنند تا موارد ذکر گردیده را پیگیری کنیم، گفت: همچنین باید در برنامه سوم توسعه شهرداری، نسبت به این موضوع حساسیت و صراحت ویژه ای پیش بینی گردیده باشد.

فخاری اضافه نمود: نظارت بر وضعیت کاری، انتسابات و ارتقای زنان را در شهرداری، نظام مند می کنیم و به طور جد پیگیر این موضوع هستیم.

وی با بیان اینکه درون شهرداری هنوز ساز و کارهای عادلانه ای برای ارتقای تصدی پست و انجام خدمت شغلی برای زنان به کار گرفته نگردیده است، گفت: در سطح شهر نیز برنامه و اقدام جدی در جهت بهبود امنیت فضاهای شهری برای زنان فراهم نگردیده است که باید این موضوع نیز مورد آنالیز قرار گیرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3521

به "تشکیل کارگروه آنالیز وضعیت زنان در شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کارگروه آنالیز وضعیت زنان در شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید