خداحافظی وین رونی از فوتبال؛ ستاره سابق منچستریونایتد به عنوان سرمربی جدید دربی کانتی معرفی گردید

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- وین رونی به عنوان سرمربی جدید دربی کانتی معرفی گردید.

خداحافظی وین رونی از فوتبال؛ ستاره سابق منچستریونایتد به عنوان سرمربی جدید دربی کانتی معرفی گردید

به گزارش خبرنگاران، وین رونی به عنوان سرمربی جدید دربی کانتی منصوب شد، قرارداد او تا تابستان سال 2023 با تیم جدیدش اعتبار دارد. وازا پس از خروج فیلیپ کوکو از دربی کانتی از اواخر ماه نوامبر 2020 همراه با شی گیون، جاستین واکر و لیام روزنیور امور فنی دربی کانتی را پیش می برد و قرار است هر سه این اشخاص، جزو کادر فنی رونی در تیم رده بیست و دومی چمپیونشیپ باشند.

عصر امروز بود که دربی کانتی بیان کرد وین رونی به صورت رسمی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده، این یعنی بازنشستگی وازا در سن 35 سالگی پس از سال ها حضور در بالاترین سطح فوتبال و کسب آخرین تجربه به عنوان مربی-بازیکن در دربی کانتی. رونی در مصاحبه خود با BBC گفت:

تبدیل شدن به یک سرمربی تمام وقت حس فوق العاده ای دارد. کاری است که می خواهم انجام بدهم و برای آن آماده هستم. حس می کنم آینده من در مربیگری است. دوران بازیگری محشری داشتم. چیزی را تغییر نخواهم داد. امیدوارم بتوانم از خودم تاریخچه ای در مربیگری برجای بگذارم. حضور در اورتون در دوران کودکی ام یک رویا بود که به واقعیت تبدیل شد. منچستریونایتد مهم ترین بخش از دوران حرفه ای من است، حضور طولانی مدت در یکی از عظیمترین باشگاه های دنیا. از این بابت ممنونم. بازگشت به اورتون و حضور در دی سی یونایتد و دربی کانتی به منظور یاری به این تیم ها بود. خاطراتم در منچستریونایتد؟ کسب اولین مدال قهرمانی لیگ برتر برای تیم ما یک لحظه عظیم بود. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی پس از 2 شکست در فینال هم برایم لحظات خاصی بودند.

وین رونی در دوران بازیگری اش توانست نخستین بازی اش را برای اورتون در 16 سالگی (2002) انجام دهد. پس از درخشش در گودیسون پارک و حضور در یورو 2004، رونی با مبلغ 27 میلیون پوند به منچستریونایتد منتقل شد تا رکورد گرانترین انتقال یک بازیکن نوجوان دنیا شکسته گردد. ستاره انگلیسی 13 سال در اولدترافورد حضور داشت و طی این مدت توانست به افتخارات زیر دست پیدا کند و تبدیل گردد به بهترین گلزن تاریخ شیاطین سرخ.

5 لیگ برتر، 4 کمیونیتی شیلد، 3 لیگ کاپ، 1 جام حذفی، 1 لیگ قهرمانان اروپا، 1 لیگ اروپا، 1 جام باشگاه های دنیا

جان تری هم تیمی وین رونی در تیم ملی انگلیس، در صفحه اینستاگرامش نوشت:

بابت زندگی حرفه ای باورنکردنی و فوق العاده ات به تو تبریک می گویم. بازی در کنارت در تیم ملی انگلیس برایم افتخاری بود، اما بازی مقابلت همچون کابوس بود. ⚽️

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 128988

به "خداحافظی وین رونی از فوتبال؛ ستاره سابق منچستریونایتد به عنوان سرمربی جدید دربی کانتی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی وین رونی از فوتبال؛ ستاره سابق منچستریونایتد به عنوان سرمربی جدید دربی کانتی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید