رسول خادم: دنبال یافتن ترکیب تیم المپیک 2020 هستیم

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس فدراسیون کشتی گفت که در مسابقات جهانی پیش رو به دنبال یافتن ترکیب تیم ملی برای المپیک 2020 است

رسول خادم: دنبال یافتن ترکیب تیم المپیک 2020 هستیم

به گزارش خبرنگاران، رسول خادم روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: کادرهای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی به دنبال یافتن ترکیب اصلی تیم در بازی های المپیک 2020 توکیو از پیکارهای جهانی سال 2018 و 2019 هستند.

وی گفت: این موضوع موجب می گردد که کادرهای فنی و شوراهای فنی، نگاه متفاوتی به عضویت ملی پوشان در تیم های ملی آزاد و فرنگی داشته باشند. به این معنی که حضور در مسابقات جهانی یک مبنای ارزیابی، برای شناسایی ترکیب نهایی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در المپیک 2020 توکیو خواهد بود.

خادم از اعلام ترکیب تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در فاصله 15 روز مانده به رقابت های جهانی اطلاع داد و در خصوص ضعف فنی برخی ملی پوشان نیز گفت: در این فاصله کوتاه شاید نتوانیم بسیاری از ضعف ها را رفع کنیم اما مسیری که دنبال می کنیم باید این باشد که در نهایت تیم قابل قبولی را برای المپیک از رقابت های جهانی 2018 و 2019 پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تصیح کرد: المپیک میدانی نیست که کشتی گیرانش را در همان سال پیدا کرد بلکه مدعیان از سال های قبل از المپیک ارزیابی و شناسایی می شوند و نشان می دهند که قابلیت و شایستگی حضور در المپیک را دارند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2811

به "رسول خادم: دنبال یافتن ترکیب تیم المپیک 2020 هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول خادم: دنبال یافتن ترکیب تیم المپیک 2020 هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید