رونالدو: همه دوست دارند بازی مسی را تماشا نمایند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، در مصاحبه ای با مارکا، رونالدو، ستاره برزیلی اسبق جهانی فوتبال، تولد لیونل مسی را به او تبریک گفته است: می خواهم به او تولدش را تبریک بگویم و امیدوارم بتواند 100 سال دیگر زندگی کند. به لئو چه می توان گفت؟ فقط می توانم بگویم باقی عمرت را فوتبال بازی کن، معتقدم لئو بازیکنی است که جهان دوست دارد بازی او را تماشا کند.

رونالدو: همه دوست دارند بازی مسی را تماشا نمایند

بسیاری از مردم دوست دارند عملکرد و پیروزیت مسی در بارسا را با عملکرد او در آرژانتین مقایسه نمایند. رونالدو در این باره می گوید: این منصفانه نیست، در بارسا او هر روز با هم تیمی هایش تمرین می نماید، آرامش بیشتری دارد و می تواند فوتبالش را توسعه دهد. اما به نظرم عملکردش در هر دو تیم تفاوتی ندارد. معتقدم او دوست دارد با تیم ملی اش هم پیروز باشد و همه کوششش را هم می نماید. در سن 32 سالگی می توانست دیگر قبول نکند که در کوپا آمریکا بازی کند. در عوض تصمیم گرفت به جای رفتن به تعطیلات در تیمش باشد و برای رسیدن به هدفش کوشش کند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 29743

به "رونالدو: همه دوست دارند بازی مسی را تماشا نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو: همه دوست دارند بازی مسی را تماشا نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید