سامان قدوس به تمرین آمیا بازگشت، پلیسیه: برابر پاری سن ژرمن قربانی نیستیم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال آمیا تأکید کرد، تیمش در بازی برابر صدرنشین لوشامپیونه فرانسه همانند یک قربانی نخواهد بود.

سامان قدوس به تمرین آمیا بازگشت، پلیسیه: برابر پاری سن ژرمن قربانی نیستیم

به گزارش خبرنگاران، کریستوف پلیسیه در آستانه بازی خارج از خانه هفته دهم لوشامپیونه فرانسه برابر تیم مطرح و پرستاره پاری سن ژرمن با اشاره به بازگشت ملی پوشان آمیا به تمرینات گروهی تیمش گفت: آنها به صورت قطره ای بازگشتند. سامان قدوس و امیل کرافت (بازیکن تیم ملی سوئد) روز گذشته (پنجشنبه) یک جلسه تمرین با تیم آمیا انجام دادند. امروز تعیین می گردد چه بازیکنانی در ترکیب اصلی آمیا برای بازی با پاری سن ژرمن از ابتدا به میدان می روند.

سرمربی تیم آمیا ادامه داد: بازی های پاری سن ژرمن از شروع فصل جاری لوشامپیونه فرانسه را دیدیم. آخرین بازی آنها برابر لیون نشان دهنده تفاوت پاری سن ژرمن با دیگر تیم های حاضر در لوشامپیونه است. البته باید بگویم ما در پاریس همانند یک قربانی برابر پاری سن ژرمن نیستیم، اما تحت فشار خواهیم بود. آمیا شانس بازی برابر بهترین بازیکنان و یکی از بهترین تیم های فوتبال دنیا در یک استادیوم افسانه ای را دارد. هیچ چیزی برای از دست دادن در بازی با پاری سن ژرمن نداریم. ما قربانی این بازی نیستیم، اما کوشش می کنیم تا توانمندی های فردی و جمعی آمیا را نشان دهیم.

تیم آمیا تا سرانجام هفته نهم لوشامپیونه فرانسه با اندوخته 10 امتیازی رتبه سیزدهم را در اختیار دارد. آیا سامان قدوس نامزد جایزه گولدبولن سوئد می گردد؟

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4871

به "سامان قدوس به تمرین آمیا بازگشت، پلیسیه: برابر پاری سن ژرمن قربانی نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامان قدوس به تمرین آمیا بازگشت، پلیسیه: برابر پاری سن ژرمن قربانی نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید