شماره 17 بارسا به ستاره فرانسوی رسید، گریزمان: همه جام ها را می خواهیم

به گزارش مجله سرگرمی، مراسم معارفه خرید جدید آبی و اناری ها امشب برگزار گردید و او در فصل آینده پیراهن شماره 17 تیمش را می پوشد.

شماره 17 بارسا به ستاره فرانسوی رسید، گریزمان: همه جام ها را می خواهیم

شماره 17 بارسا به ستاره فرانسوی رسید، گریزمان: همه جام ها را می خواهیم

مراسم معارفه آنتوان گریزمان امشب در بارسلونا برگزار گردید و او از فردا (دوشنبه) تمرینات خود را با تیم جدیدش شروع می نماید.

گریزمان بالاخره قراردادش رسمی شد و تا سال 2024 بازیکن بارسا خواهد بود. مبلغ بند آزاد سازی این بازیکن 800 میلیون یورو است، بیشتر از همه بازیکن بارسا. مهاجم پیشین اتلتیکو آماده است تا تمریناتش را تحت راهنمایی ارنستو والورده شروع کند.

او پس از حضور در بارسا گفت: خیلی شاد هستم و اشتیاق زیادی برای کار با تیم جدیدم دارم. در اینجا چالش ها و اهداف جدیدی خواهم داشت و امیدوارم بتوانم بهترین سطح خود را به نمایش بگذارم. هدف ما فتح همه عناوین یعنی کوپا دل ری، لالیگا و لیگ قهرمانان اروپاست. با ساموئل اومتیتی و عثمان دمبله که دوستانم هستند صحبت کردم. اشتیاق زیادی برای داشتن روزهای خوب با آنها دارم. تمایل زیادی برای آمدن به این باشگاه داشتم و خانواده ام نیز مرا همراهی کردند. گاهی اوقات باید تصمیماتی بگیرید. بازی کردن در کنار لیونل مسی یک شادی است. دوست دارم بدانم روز به روز و در تمرینات چگونه است. بارسلونا باشگاه بزرگی است و اشتیاق زیادی برای کار کردن با هم تیمی ها و مربی ام دارم. امیدوارم بتوانم شادی زیادی برای تیمم به ارمغان بیاورم و در کنار هم لذت ببریم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32066

به "شماره 17 بارسا به ستاره فرانسوی رسید، گریزمان: همه جام ها را می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شماره 17 بارسا به ستاره فرانسوی رسید، گریزمان: همه جام ها را می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید