فیس بوک با دستورات صوتی کنترل می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیتال ترندز، این شرکت می گوید در کوشش برای ارتقای پیغام رسان اختصاصی خود است و جذاب ترین ویژگی نسخه به روزشده آن امکان مدیریت فیس بوک مسنجر با فرامین صوتی است.

فیس بوک با دستورات صوتی کنترل می گردد

آنالیز نسخه ای از این پیغام رسان که با سیستم عامل اندروید سازگاری دارد، نشان می دهد با فشردن دکمه ای که با علامت M تعیین شده می توان بخش های مختلف پیغام رسان مذکور را با صدا کنترل کرد.

البته هنوز جزئیات مربوط به نحوه کنترل صوتی این پیغام رسان اعلام نشده، اما استفاده از خدمات یادشده کاربرد پیغام رسان مذکور به خصوص در شرایط سخت مانند رانندگی را تسهیل می نماید. به عنوان مثال فرد از این طریق می تواند در حین رانندگی و بدون به خطر افتادن جان خود و سایر سرنشینان پیغامی را به صورت صوتی آماده نموده و با انتشار یک دستور صوتی ارسال کند.

علاوه بر این، این خدمات به افراد معلول و ناتوان جسمی هم یاری می نماید راحت تر از پیغام رسان فیس بوک استفاده نمایند. گفته می گردد ارتقای خدمات ترجمه پیغام های مختلف از زبانی به زبان دیگر هم در این مجموعه پیش بینی شده است.

فیس بوک آزمایش این نسخه جدید از پیغام رسان خود را تایید نموده اما زمان تعیینی برای عرضه آن اعلام ننموده و تعیین ننموده که چه تعداد از قابلیت های پیغام رسان فیس بوک به صورت صوتی در دسترس خواهد بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4612

به "فیس بوک با دستورات صوتی کنترل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیس بوک با دستورات صوتی کنترل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید