ما باید شاکی باشیم نه پرسپولیس، یک هفته می&zwnjگفتیم بازی برگزار نشود

به گزارش مجله سرگرمی، رسول کربکندی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره لغو بازی تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته ششم لیگ برتر گفت: یک هفته در تمام مصاحبه هایمان می گفتیم برگزاری بازی با پرسپولیس به صلاح این تیم نیست چون ممکن است بازیکنان ما ناقل ویروس کرونا باشند و ممکن بود این مسئله برای پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا با قوانین سخت کشور قطر خطرساز گردد.

ما باید شاکی باشیم نه پرسپولیس، یک هفته می&zwnjگفتیم بازی برگزار نشود

وی اضافه نمود: مسئولان سازمان لیگ اصرار به برگزاری بازی داشتند. تیم ما با پرواز چارتر به تهران آمد و هتل گرفت. کلی هزینه کردیم اما در نهایت ساعت 10-11 شب گذشته بازی را لغو کردند. این نشان می دهد هیچکس نمی دانست چه کار می نماید و بی برنامگی برای هر دو تیم ایجاد کردند. حالا هم تیم ما در تهران مانده و یک جلسه تمرین انجام می دهد و امشب به اصفهان باز می گردد.

سخنگوی و عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن درباره اینکه دقیقاً چه دلیلی برای لغو بازی عنوان شده بود، تاکید نمود: دلیل همان چیزی بود که ما یک هفته می گفتیم. علیرغم اینکه برخی از تست های کرونای تیم ما منفی شده بود اما ممکن بود نفرات دیگر ناقل باشند. نباید بازی با پرسپولیس برگزار می شد ولی وقتی تیم ذوب آهن به تهران آمد و کلی هزینه کرد، این مسابقه را لغو کردند.

کربکندی با اشاره به مطرح شدن بحث باخت 3 بر صفر ذوب آهن در این مسابقه به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، یادآور شد: اصلاً چنین بحثی نبوده و نیست. تمام اصول و پروتکل های بهداشتی را رعایت کردیم. تعداد کرونایی های تیم ما بالا بود. روز سه شنبه از تهران برای انجام تست به اصفهان آمدند و گفتند پنج بازیکن مثبت هستند. قاسم حدادی فر و کسانی هم که تستشان منفی شده بود، جداگانه تمرین کردند.

رسول کربکندی

وی ادامه داد: تمام چارچوب های بهداشتی را رعایت کردیم. خبر تست سه شنبه، ظهر چهارشنبه آمد. روز پنجشنبه هم تست گرفتند که جوابش عصر دیروز آمد. در تست پنجشنبه، قاسم حدادی فر مثبت شد و بلافاصله فرودگاه را ترک کرد و به قرنطینه رفت. حدادی فر و کسانی که تست اولشان منفی شده بود، با ما تمرین نکرده بودند.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سئوال که این تیم در حال حاضر چند کرونایی دارد؟ گفت: پنج نفر از قبل به کرونا مبتلا بودند که یک بازیکن و بک عضو کادر فنی به این نفرات اضافه شدند و در مجموع هفت کرونایی داریم.

کربکندی توضیح داد: به خاطر شرایط سنی و برای اینکه در این شرایط به کرونا مبتلا نشوم، در اصفهان ماندم و همراه تیم به تهران نیامدم.

وی در مورد احتمال شکایت پرسپولیس از ذوب آهن تاکید نمود: ما باید شاکی باشیم نه پرسپولیس چون هزینه زیادی انجام دادیم و به تهران آمدیم. برای بازی به تهران آمدیم نه گردش. هواپیمای اختصاصی گرفتیم و برای اسکان و هتل هزینه شد. تمام کارها انجام شد در حالی که در طول هفته تاکید داشتیم بازی برگزار نگردد. متاسفانه نمی دانیم چه خبر است!

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در انتها در پاسخ به سئوالی مبنی بر پیش بینی اش از عملکرد پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: آرزوی همه ایرانی ها این است که نماینده کشورمان قهرمان آسیا گردد اما تیم های شرق آسیا قدرتمند هستند. یکی از اتفاقاتی که ممکن است به ضرر پرسپولیس تمام گردد این است که این تیم از شرایط مسابقه دور شد؛ در حالی که فینالیست شرق آسیا تا فردا بازی می نماید و از نظر بدنی احتمالاً شرایط بهتری خواهد داشت. در نهایت برای تیم پرسپولیس در ملاقات فینال آسیا آرزوی موفقیت می کنم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 123655

به "ما باید شاکی باشیم نه پرسپولیس، یک هفته می&zwnjگفتیم بازی برگزار نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ما باید شاکی باشیم نه پرسپولیس، یک هفته می&zwnjگفتیم بازی برگزار نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید