میزبان جام ملت های آسیا در بحران

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران ، امارات، میزبان جام ملت های آسیا در بازی دوستانه دو بر صفر مغلوب ترینیداد و توباگو شد. این آغاز اردوی اسپانیایی امارات بود و این بازی در شهر خیرونا برگزار گردید. بازی بعدی امارات سه شنبه مقابل لائوس خواهد بود.

میزبان جام ملت های آسیا در بحران

امارات برای جام ملت های آسیا آماده می گردد که در گروه A با هند، بحرین و تایلند همگروه است. هنوز زمان نسبتا زیادی تا این مسابقات باقی مانده، ولی نتایج امارات برای هوادارانش نگران کننده است و آلبرتو زاکرونی کار زیادی برای آماده کردن این تیم دارد.

مربی ایتالیایی که موفق شد در سال 2011 با ژاپن قهرمان آسیا گردد، در اکتبر گذشته جانشین مهدی علی شد به امید اینکه امارات میزبان را به موفقیت مشابهی برساند.

با این حال در بازی دوستانه اخیر علائم نگران کننده ای دیده شد. خط دفاع امارات پراشتباه بود و تیم نود و یکم رنکینگ فیفا توانست در نیمه اول دو گل بزند.

زاکرونی در خط حمله هم کارهای زیادی دارد و احمد خلیل و علی مبخوت در این بازی کم اثر بودند. این تیم در یازده بازی اخیرش تنها سه گل زده که در فاصله 4 ماه تا آغاز مهمترین تورنمنت فوتبال آسیا می تواند خواب را از مربی ایتالیایی بگیرد. شاید او برای تقویت تیمش مجبور گردد تعدادی از بازیکنان امید امارات که به تازگی در بازی های آسیایی مدال برنز گرفتند را به تیمش اضافه کند.

12

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2562

به "میزبان جام ملت های آسیا در بحران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبان جام ملت های آسیا در بحران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید