هروی: امیدوارم در قهرمانی آسیا نتایجی در خور شأن کاراته ایران کسب کنیم، به دستاوردهای گذشته توجه نمی کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ملی کاراته گفت: ملی پوشان در شرایط ایده آلی قرار دارند و امیدوارم نتایجی در خور شأن کاراته ایران کسب کنیم.

هروی: امیدوارم در قهرمانی آسیا نتایجی در خور شأن کاراته ایران کسب کنیم، به دستاوردهای گذشته توجه نمی کنیم

شهرام هروی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در شرایط ملی پوشان در آستانه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا گفت: بعد از مسابقات لیگ برتر کاراته وان چین، سه مرحله اردو را برای مسابقات قهرمانی آسیا برگزار کردیم. از سال گذشته بچه ها مرتب در کوران مسابقات هستند و مسابقات نیز پشت سر هم برگزار شده است. در این شرایط سعی کردیم بچه ها را در کوران مسابقات حفظ کنیم و با یک ریکاوری مناسب در قهرمانی آسیا حاضر شویم.

وی توضیح داد: مسابقات قهرمانی آسیا این دوره در ازبکستان برگزار می گردد و تیم ما در شرایط ایده آلی قرار گرفته است. امیدوارم در این دوره نیز نتایجی در خور شأن کاراته ایران کسب کنیم. بچه ها در بخش انفرادی و تیمی مصمم هستند تا بهترین مدال ها از جنس طلا را کسب نمایند.

سرمربی تیم ملی کاراته با تاکید بر اینکه قهرمانی آسیا دغدغه تیم ملی نیست، گفت: قهرمانی آسیا تنها در راه کسب سهمیه المپیک یک پله مقابل ملی پوشان است و امتیازات این رقابت ها مانند یک مسابقه لیگ برتر کاراته وان است. بعد از قهرمانی آسیا و تا خاتمه سال باید در 9 مسابقه دیگر شرکت کنیم و تمامی این رویدادها مثل یک حلقه به هم وصل هستند.

هروی گفت: در خاتمه سال 98 بازیکنانی که در این ماراتن خود را حفظ نمایند سهمیه المپیک را کسب خواهند کرد و ما امیدواریم به وسیله رنکینگ سهمیه کامل المپیک را به دست بیاوریم و سال 99 را بدون دغدغه برای آماد ه سازی حضور در المپیک طی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به عملکرد خوب ملی پوشان در مسابقات سال های اخیر کسب مدال در قهرمانی آسیا راحت خواهد بود، گفت: بچه های تیم ملی کاراته به قدری حرفه ای هستند که هیچ مسابقه ای را دست کم نخواهند گرفت. ملی پوشان نه توجه بیش از حد روی دستاوردهای گذشته خود دارند و نه به مسابقات قهرمانی آسیا به چشم یک میدان راحت نگاه می نمایند.

سرمربی تیم ملی کاراته مطرح نمود: بازیکنی در میدان مسابقه پیروز خواهد شد که تمرکز خود را بالا ببرد و اعتماد به نفس بالایی داشته باشند. چیزی به نام دستاوردهای گذشته در پیروزیت تاثیرگذار نخواهد بود. مسابقات قهرمانی آسیا برای ما تنها یک مسابقه است و ما به چشم یک رویداد دیگر به آن نگاه می کنیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32258

به "هروی: امیدوارم در قهرمانی آسیا نتایجی در خور شأن کاراته ایران کسب کنیم، به دستاوردهای گذشته توجه نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هروی: امیدوارم در قهرمانی آسیا نتایجی در خور شأن کاراته ایران کسب کنیم، به دستاوردهای گذشته توجه نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید