همتی: به دعوای کی روش و برانکو ورود نمی کنم

به گزارش مجله سرگرمی، مطمئن باشید اگر در این یک سال زیر نظر مربی ای غیر از برانکو کار می کردم، نمی توانستم تا این اندازه پیشرفت کنم.

همتی: به دعوای کی روش و برانکو ورود نمی کنم

به گزارش خبرنگاران ، از بین آن همه جوان نیمکت نشینی، این آدام همتی بود که بلیت شانس خود را از دست برانکو گرفت و می توان گفت که به پدیده این فصل پرسپولیس تبدیل گردیده است. او دلیل پیشرفتش را این طور شرح داده است: حرف های بزرگتر های تیم که به من روحیه می دهند، خیلی کمکم نموده و از آنها سپاسگزارم. البته هنوز به جایی نرسیده ام و باید بیشتر کوشش کنم. برای همین فیلم بازی های خودم را می بینم و بررسی می کنم تا ببینم کجای کارم اشتباه بوده.

آدام در تمجید از برانکو هم که به او فرصت خودنمایی داد، گفته: برانکو یک مربی بزرگ، جنتلمن و بسیار باشخصیت است که خیلی چیزها یاد گرفته ام. با مربیان خوبی در سطح پایه کار نموده ام از جمله منی پیرس که الان در تیم های پایه موناکو سرمربیگری می نماید اما او هم با همه بزرگی اش به هیچ وجه قابل قیاس با برانکو نیست. مطمئن باشید اگر در این یک سال زیر نظر مربی ای غیر از برانکو کار می کردم، نمی توانستم تا این اندازه پیشرفت کنم.

کی روش در یکی از بیانیه هایش برای تحقیر برانکو از آدام همتی نام برد اما این بازیکن همچنان نمی خواهد واکنشی نشان بدهد: اصلاً دوست ندارم وارد این مسائل شوم و هرگز به دعواهای کی روش و برانکو ورود نخواهم کرد.

2 - 210

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4467

به "همتی: به دعوای کی روش و برانکو ورود نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همتی: به دعوای کی روش و برانکو ورود نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید