کردستان قطب ژیمناستیک کشور، تشکیل اردوی تیم ملی بانوان در دهه فجر

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، زهرا اینچه درگاهی بعد از ظهر چهارشنبه در مجمع سالیانه هیات ژیمناستیک استان کردستان که در سنندج برگزار گردید، گفت: این فدراسیون از زمان آغاز کار خود در راستای اصلاح کادر فنی بر اساس استاندارد های فدراسیون جهانی گام برداشته است.

کردستان قطب ژیمناستیک کشور، تشکیل اردوی تیم ملی بانوان در دهه فجر

رئیس فدراسیون ژیمناستیک مطرح نمود: چابک سازی در فدراسیون ژیمناستیک از زمان شروع فعالیت مجموعه جدید تعریف شده است و این مهم مورد تشویق وزارت ورزش قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: رونق ژیمناستیک در کشور از مهمترین برنامه های فدراسیون بوده و در این راستا به کلاس آموزشی داوری و مربیگری توجه ویژه ای شده است.

درگاهی گفت: توجه به تیم های ملی در اولویت های فدراسیون است و به منظور احیا این تیم ها مسابقات انتخابی از 9 شهریور ماه شروع شده است.

وی اضافه نمود: از سال 2009 تا 2017 فدراسیون ژیمناستیک ایران موفق به کسب 9 مدال در تورنمنت های بین المللی شده بود، در حالیکه از سال 2017 تا 2018 مدال های کسب شده این فدراسیون در مسابقات بین المللی به عدد 55 رسید.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک مطرح نمود: رشته GFA در ژیمناستیک تعریف و راه اندازی شده است و در سال های آینده این رشته با موفقیت های بیشتری روبرو خواهد شد.

درگاهی در مورد تشکیل اردوی تیم ملی بانوان گفت: از ابتدا دهه فجر امسال اردوی تیم ملی بانوان تشکیل خواهد شد.

وی اضافه نمود: یکی دیگر از برنامه هایی که فدراسیون دنبال می نماید افرایش سطح دانش فنی استان های کم برخوردار و محروم است که خوشبختانه کردستان جزو استان هایی است که استان های محروم را تغذیه می نماید.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: کردستان قطب ژیمناستیک کشور است و تقویت آن موجب برخاستن ملی پوشان بسیاری از این استان خواهد شد.

وی گفت: کشوری که رشته ژیمناستیک را تقویت نکند درخششی در دیگر رشته های ورزش نیز ندارد و باید به این رشته ورزشی که پایه رشته ها ورزشی است توجه کرد.

وی اضافه نمود: کردستان در رنکینگ هیات های ژیمناستیک کشور رتبه عالی را گرفته اما باید به منظور حفظ و ارتقاء این رتبه توجه ویژه ای به مسابقات و سطح بندی های فدراسیون داشته باشد.

درگاهی گفت: آمار بخش دولتی و خصوصی باید برابری داشته باشد و ورزشکارانی که در سالن های خصوصی فعالیت می نمایند در سامانه فدراسیون ثبت نام شوند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5592

به "کردستان قطب ژیمناستیک کشور، تشکیل اردوی تیم ملی بانوان در دهه فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کردستان قطب ژیمناستیک کشور، تشکیل اردوی تیم ملی بانوان در دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید