کلین شیت بعد از یک ماه یا سومین گل خورده؟

به گزارش مجله سرگرمی، آخرین کلین شیت بیرانوند به بازی با نفت مسجدسلیمان برمی شود و باید ببینیم او بعد از یک ماه، می تواند مقابل سپیدرود که در 6 بازی فقط 2 گل زده کلین شیت کند یا نه.

کلین شیت بعد از یک ماه یا سومین گل خورده؟

به گزارش خبرنگاران ، پرسپولیس در حالی خود را برای بازی با سپیدرود آماده می نماید که در یک ماه اخیر هیچ کلین شیتی نداشته. قرمزها که در دوحه یک گل از الدحیل خورده بودند، در بازی برگشت در تهران هم یک بار دروازه شان باز شد و این در حالی است که آخرین کلین شیت علیرضا بیرانوند به بازی با نفت مسجدسلیمان برمی شود. در یک ماه اخیر پرسپولیس در لیگ برتر برابر نساجی و صنعت نفت بازی کرد و از هر تیم یک گل خورد.

در آبادان اشتباه عجیب بیرانوند باعث شد جهانی گل بزند و مقابل نساجی هم پنالتی دقیقه آخر رکورد رادوشویچ را از بین برد تا پرسپولیس در شهریور هیچ کلین شیتی نداشته باشد. حالا پس از یک ماه، تیم برانکو دوباره دنبال کلین شیت است و امیدوار به اینکه چنین اتفاقی مقابل سپیدرود رقم بخورد. آیا بیرانوند می تواند مقابل تیم کریمی که دو 6 بازی قبلی اش تنها دو گل زده، دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد یا این تیم سومین گل فصل را دریافت خواهد نمود؟

2 - 160

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3623

به "کلین شیت بعد از یک ماه یا سومین گل خورده؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلین شیت بعد از یک ماه یا سومین گل خورده؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید