مهاجم پدیده: با وجود محدودیت ها صدرنشین هستیم

به گزارش مجله سرگرمی، یونس شاکری معتقد است با وجود دست بسته یحیی گل محمدی روی نیمکت، این تیم توانسته بعد از گذشت شش هفته صدرنشین لیگ ایران باشد.

مهاجم پدیده: با وجود محدودیت ها صدرنشین هستیم

یونس شاکری، مهاجم تیم فوتبال پدیده در گفت وگو با خبرنگاران درباره پیروزی تیمش برابر ذوب آهن در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: بازی خوبی را مقابل شاگردان امید نمازی انجام دادیم و توانستیم پیش بیفتیم اما با این که ذوب آهن جبران کرد، ما تا لحظه آخر جنگیدیم و توانستیم بر جو ورزشگاه و تیم حریف غلبه کنیم و به برتری برسیم.

او ادامه داد: تیم ما در تمامی هفته های لیگ هجدهم خوب بازی نموده است و باخت هفته اول به پرسپولیس کاملا اتفاقی بود، هر چند که در آن دیدار هم بازی دست ما بود و یک پنالتی باعث شد شکست بخوریم. البته دست یحیی گل محدی روی نیمکت باز نیست اما با همین محدودیت ها بهترین نتیجه را گرفتیم و اکنون صدرنشین هستیم.

شاکری که زننده گل برتری شاگردان یحیی گل محمدی در دیدار با ذوب آهن بود و توانست خودش را در جدول گلزنان با سه گل زده به رده دوم برساند، درباره آقای گلی اش در لیگ هجدهم گفت: تیم ما دو بازیکن سه گله دارد. هم من و هم امین قاسمی نژاد تاکنون سه گل به ثمر رسانده ایم و این نشان دهنده هجومی بودن تیم ماست. پدیده تیم یک دستی است و هم از لحاظ ایجاد موقعیت و هم گلزنی جزو تیم های برتر لیگ هستیم. این نشان می دهد صدرنشینی لیگ الکی نیست و حق پدیده است.

او افزود: من و قاسمی نژاد دقایق زیادی کنار هم بازی نکردیم اما خوشحالم که چنین همکاری در این دقایق کم بین ما وجود آمده است. امیدوارم بتوانم دقایق بیش تری به میدان روم اما مشکلی حتی با یک دقیقه بازی کردن هم ندارم. مهم نتیجه دریافت تیم است و دستور مربی هر چه که باشد اجرا خواهیم کرد. هدف من تاثیرگذاری برای تیمم است و می خواهم هر چه که در چنته دارم رو کنم.

مهاجم تیم فوتبال پدیده درباره رویارویی این تیم با تراکتورسازی پرمهره در هفته بعد و هدف تیمش در لیگ هجدهم توضیح داد: برای ما مهم نیست با چه حریفی روبه رو می شویم بلکه بازی خودمان است که اهمیت دارد. امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند تا جو فوق العاده ای در ورزشگاه امام رضا به وجود بیاید. پیش بینی لیگ ما سخت است اما هدف ما قهرمانی است و تا لحظه آخر می جنگیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2049

به "مهاجم پدیده: با وجود محدودیت ها صدرنشین هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم پدیده: با وجود محدودیت ها صدرنشین هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید