پرسپولیس و کاشیما تا پیش از فینال: اختلاف در تعداد گل ها

به گزارش مجله سرگرمی، در آمار، دو فینالیست لیگ قهرمانان آسیا اختلاف چندانی ندارند اما باید ببینیم در زمین کدام شان موفق خواهند بود.

پرسپولیس و کاشیما تا پیش از فینال: اختلاف در تعداد گل ها

به گزارش خبرنگاران ، تفاوت شرایط سال جاری پرسپولیس و کاشیما از زمین تا آسمان است اما آماری که دو تیم از ابتدای فصل 2018 لیگ قهرمانان تا خاتمه مرحله نیمه نهایی ثبت نموده اند، تفاوت های چندانی ندارد. هر چند پرسپولیس به اندازه حریف ژاپنی اش گل نزده اما در عوض در دیدارهای رودررو موفق تر بوده است. دقت پاس های کاشیما را ای اف سی 77 درصد عنوان نموده و دقت پاس های پرسپولیس 76 درصد است. فینالیست ژاپنی در هر بازی 10 موقعیت گل ایجاد نموده و پرسپولیس هم با 9.6 موقعیت گل در هر بازی خیلی از این تیم فاصله ندارد.

میانگین گل کاشیما در هر بازی 1.9 گل است و تیم برانکو در هر بازی 1.4 گل زده است. مالکیت توپ کاشیما 52 درصد بوده و پرسپولیس 48 درصد اما اختلاف دو تیم در آیتم دقت شوت تنها یک درصد است. کاشیما 45 درصد و پرسپولیس 44 درصد. در مصاف ها رودررو اما قرمزهای تهران موفق تر بوده اند. آمار ای اف سی که این طور می گوید: موفقیت کاشیما در مصاف رودررو: 50 و موفقیت پرسپولیس در مصاف رودررو: 62.

آمارها اما هرگز معین کننده نتیجه نبوده و نیستند. مهم، بازی های رفت و برگشت فینال لیگ قهرمانان است که کدام تیم را به قهرمانی می رساند و کدام تیم با حسرت به تماشای جام قهرمانی خواهد نشست.

2 - 220

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5675

به "پرسپولیس و کاشیما تا پیش از فینال: اختلاف در تعداد گل ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس و کاشیما تا پیش از فینال: اختلاف در تعداد گل ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید