از اندونزی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته: جوانان ایران عملکرد خوبی مقابل کره جنوبی داشتند

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان از عملکرد بازیکنان جوان این تیم در دیدار مقابل کره جنوبی ابراز رضایت کرد.

از اندونزی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته: جوانان ایران عملکرد خوبی مقابل کره جنوبی داشتند

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، هادی رضایی پس از برتری 3 بر صفر تیمش مقابل کره جنوبی در چارچوب مسابقات والیبال پاراآسیایی 2018 ضمن بیان این مطلب گفت: سطح تیم ملی والیبال ایران بسیار بالاست و ما سعی کردیم در دیدار امروز برابر کره جنوبی از بازیکنان جوان خود استفاده کنیم. خوشبختانه هر چهار بازیکن جوان تیم موفق عمل کردند که این می تواند یاری خوبی برای تیم ایران در رقابت های پیش رو باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان با اشاره به دیدار فردای تیمش مقابل ژاپن گفت: بازی سختی مقابل ژاپن نداریم، اما دیدار مقابل تیم چین کم سخت و سخت است که امیدواریم هر دو بازی پیش رو را با پیروزی به اتمام برسانیم. لیبروی تیم ملی والیبال نشسته: خوب بازی کردن، احترام گذاشتن به حریف است

در ست سوم تیم کره جنوبی پا به پای ملی پوشان والیبال کشورمان پیش می آمد، اما بعد از وقت استراحتی که رضایی گرفت، ورق برگشت.، وی در این مورد اظهار داشت: کره جنوبی در سرویس توانست خوب عمل کند و حتی 8 بر 5 از تیم ما پیش افتاد، اما با یک تغییر در روش و تاکتیک تیم، مانع از امتیازگیری آنها شدیم و توانستیم ست سوم را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم. این هم به دلیل تاکتیک پذیر بودن بازیکنان تیم ایران بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4511

به "از اندونزی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته: جوانان ایران عملکرد خوبی مقابل کره جنوبی داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته: جوانان ایران عملکرد خوبی مقابل کره جنوبی داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید