شناسایی و آشکارسازی بیش از 240 نقطه حادثه خیز در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجله سرگرمی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شناسایی و آشکارسازی بیش از 240 نقطه حادثه خیز در استان انجام گردیده است.

شناسایی و آشکارسازی بیش از 240 نقطه حادثه خیز در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، عزیز فیلی ظهر یکشنبه، 25 شهریور ماه در حاشیه نشست شورای ترافیک استان در جمع خبرنگاران اضافه نمود: در راه های برون شهری و نقاط شهری، مناطق حادثه خیز استان شناسایی و فهرست به شهرداری ها و اداره کل راهداری ابلاغ گردیده است.

وی با تاکید بر برنامه ریزی برای تامین اعتبار پروژه ها، اظهار کرد: قبل از این موضوع نیز باید نصب تابلو هشداری و آشکار ساز مسیرهای حادثه خیر را داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعتبار مورد احتیاج برای احداث زیرگذرها، تقاطع های همسطح و غیر همسطح و اصلاح این مسیرها را بیش از 120 میلیارد تومان دانست و گفت: اولویت بندی در این بخش انجام خواهد شد.

فیلی با اشاره به جلسه شورای ترافیک، توضیح داد: در این جلسه مصوبات شوراهای ترافیک چند شهرستان با آنالیز به تصویب شورای ترافیک استان رسید.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد محور ورودی به استانداری که منتهی به میدان امام حسین(ع) می گردد، با نصب علائم پارک مطلق ممنوع و پیگیری های دستگاه های متولی، ساماندهی گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان نمود: همچنین در مصوبات شهرستان ها مقرر شد که محورهای پرتردد و دارای ترافیک استان در راه های برون شهری و درون شهری در بخش سرعت کاه و دست اندازها ساماندهی و استاندارد سازی گردیده و تعبیه و نصب سرعت کاه نیز بر اساس استاندارد ها عملیاتی گردد.

فیلی اضافه نمود: بر همین اساس مقرر شد که ظرف مدت شش ماه روند استاندارد سازی این محورها عملیاتی گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3346

به "شناسایی و آشکارسازی بیش از 240 نقطه حادثه خیز در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی و آشکارسازی بیش از 240 نقطه حادثه خیز در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید